Kim są klienci indywidualni w PKO BP?

Kim są klienci indywidualni PKO BP

Polacy bardzo często są tradycjonalistami w swoich zachowaniach konsumenckich. Przywiązują się do sklepów, w których dokonują zakupów, operatora sieci komórkowej, dostawcy Internetu i wreszcie banku, w którym założyli pierwsze konto bankowe.

Bank PKO BP

Bank PKO BP to największy bank polski, może pochwalić się również największą liczbą lojalnych klientów, chociaż niektóre usługi są droższe niż w innych bankach. PKO klienci indywidualni mogą liczyć na dobrze rozwiniętą sieć placówek stacjonarnych, punktów obsługi w centrach handlowych i największą ilość bankomatów. PKO BP oferuje także wpłatomaty, które znacznie ułatwiają obrót gotówką, zwłaszcza osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

PKO BP to jeden z czterech banków, który przygotował produkty pod konkretnego klienta. To dwa zestawy:

  • Handel i Usługi,
  • Transport i Logistyka.

Oba pakiety uwzględniają specyfikę branży, takich pakietów w przyszłości będzie na pewno więcej, bo w tym kierunku zmierza sektor bankowy.

Najliczniejszą jednak grupą PKO BP klienci indywidualni, którzy mogą korzystać z atrakcyjnych form oszczędzania i kredytów konsumenckich. Korzystanie z licznych produktów nie wymaga odwiedzania placówki stacjonarnej. Stali klienci wszystko mogą załatwić przez Internet w domu lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

PKO BP oferuje, poza wieloma różnymi produktami, konta dla dzieci do 13 roku życia. Konto wyposażone jest w obsługę internetową, kartę bankomatową oraz aplikację mobilną. To nie tylko możliwość kontrolowania wydatków dziecka, ale przede wszystkim szansa na nauczenie podstaw zarządzania własnymi finansami i obsługiwania produktów bankowych.

Comments

comments